söndag 1 januari 2012

Inlagd igen





Magvärken började inatt och fortsatte... Halv tio åkte jag in till akuten och nu är jag tillbaka på KAVA - kirurgisk akutvårdsavdelning. Håller som bäst på att klunka laxerande vätska (ursäkta detaljerna) som smakar skit. Allt för att de ska kunna röntga tarmen imorgon. Jippie!

Mina söta flickor var på besök för en stund sedan och lilla V var beredd att vända upp och ner på hela KAVA så det blev ett kort besök ;-)

Men vad säger ni Rivstartare, ni kör väl igång ändå? Meddela mig mål och annat via mail: rivstart2012@gmail.com

Jag har inte möjlighet att ta hand om mailen just nu men så snart jag är piggare fixar jag det!

Det ligger lite nya anmälningar i inboxen som jag inte hunnit hantera. Alla är välkomna att delta, har bara inte hunnit lägga till er i deltagarlistan.

Kör hårt nu alla Rivstartsvänner. Här är det fasta och sen flytande kost som gäller. Snacka om Rivstart ;-)

Kram och pepp



- Posted using BlogPress from my iPhone

12 kommentarer:

  1. Vi börjar starkt med dej i åtanke bara ta hand om kroppen och bli frisk älskade lillasyster
    Kram Yvva

    SvaraRadera
  2. Nämen så trist för dig.
    Hoppas på snar tillfriskning och gott nytt år!

    SvaraRadera
  3. Nej , men du! <3 styrkekramar från mig!

    SvaraRadera
  4. Usch vad trist!! Håller tummarna för att du kryar på dig snabbt!!

    SvaraRadera
  5. Nej men fy vad tråkigt för dig. Hoppas verkligen att du får bra hjälp så att du blir frisk snart.

    SvaraRadera
  6. Ta hand om dig och jag tror att många av oss rivstartare tänker på dig. Kram.

    SvaraRadera
  7. Nääää, vilket skit!

    Hoppas de kan finna något att ta till efter röntgen, jag vet nu inte vad som är vanligast, det är väl olika beroende på hur ventriklarna ser ut?

    Hoppas du inte har ont i alla fall, sköt om dig efter bästa förmåga, trots laxativet. :)

    SvaraRadera
  8. Usch vad trist!! Vi kämpar på och du måste krya på dig... kram

    SvaraRadera
  9. Skickar styrkekramar ...

    SvaraRadera
  10. Hoppas de får rätt på magen.
    Krya på dig!!
    Kram

    SvaraRadera
  11. Ta det lugnt och sköt om dig själv nu. Kram och pepp!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...