måndag 23 januari 2012

Hårpremiär


Idag är det premiär för det mörka hårsvallet i rutan. På www.24corren.se såklart!
Gud vilka problem jag hade innan inläsning. Så fort en borste närmade sig huvudet så ställde sig håret rakt på ända för att i nästa sekund lägga sig slickat mot ansiktet. Som Mirja, min kollega sa: det ser ut som ditt hår anfaller dig.

I lördags investerade jag hos frisören i ett balsam som skulle lämnas kvar i håret. Det var 350 spänn åt pipan. För det funkade inte. Har ni några tips på hur jag kan få bort elektriciteten i håret?

3 kommentarer:

  1. Själv kramar jag alltid i skum i mitt hår och låter det självtorka och nu när jag tänker efter så har jag aldrig problem med att det slickar sig runt ansiktet så testa skum ;-)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...