torsdag 5 januari 2012

Den övre magen ?!

Jag fick en komplimang (tror jag) för några dagar sedan när min kära fru kommenterade att det syntes att jag gått ner i vikt.

- Den övre magen är liksom borta, sa hon...

Det är min fru det :-)

Jag har ju faktiskt loosat nästan 5 kg på tre veckor och i veckan plockade jag fram några par jeans ur garderoben som jag inte kunnat ha. De satt som en smäck :-)

Imorgon är det helg. Har ni några planer för att tackla sötsuget om det kommer på besök? -

Posted using BlogPress from my iPhone

5 kommentarer:

  1. Hej! Jag brukar titta in men har varit väldigt dålig på att kommentera. Hoppas du får ordning på magen med hjälp av kosten och slipper operation och annat.
    Minus 5 kilo är minsann inte fy skam, heja på! :) Kram

    SvaraRadera
  2. Nej vad härligt!! Bra jobbat :) Haha ja alla komplimanger är ju bra förutom dom dåliga :p

    I helgen skulle jag gärna krypa in i en grotta i skogen för att gömma mig från all mat :p

    SvaraRadera
  3. Jag fullständigt hatar det!
    massa tänk om när den kör igång!
    nej jag väljer biltvättar där man får vänta utanför!

    SvaraRadera
  4. Jag fullständigt hatar det!
    massa tänk om när den kör igång!
    nej jag väljer biltvättar där man får vänta utanför!

    SvaraRadera
  5. Övre magen ;-) men ja, jag vet vad hon menar. Jag har fortfarande lite av den "övre magen" kvar, men den SKA bort!

    Grattis till ett fint minus, mycket bra gjort! Jag har ocksa ett par jeans (eller nej tva + en kjol) som jag inte riktigt kommer i än, använder dem som mattstock :) Perfekt!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...