söndag 15 januari 2012

Börjar bli lite förbannad...

Som ni kunde läsa igår så tänkte jag mig att jag skulle inhandla ett gymkort idag.
Planen var klar. Det var Friskis & Svettis Kanonhuset här i Linköping som skulle bli mitt hemmagym. Jag bor väldigt nära så det känns smidigt.

Gruppträningsschemat spanade jag in och skrev ut för en tid sedan. Aerobicspass 19:15 på måndagkvällar skulle bli MITT pass - till det lite gymbesök. Från och med den 15 januari kunde man teckna autogiro. Det är idag.

Idag när man går in på schemat har vissa förutsättningar ändrats. Aerobicspasset på måndagar ska bara gå av stapeln den 9/1 och den 16/1 - sen verkar det försvinna (?!). Autogirot kan man inte teckna förrän imorgon och bara i receptionen på det andra F&S-stället i Tannefors. På andra sidan stan.

Övriga aerobicspass som finns ligger på värdelösa tider. Typ 17:30 och 16:00 - vem hinner vara där till dess när man jobbar till 17?

Jag börjar tappa modet. MEN! Det finns fler gym. Så nu ska jag göra lite efterforskningar och se vilket gym jag ska välja - någon Linköpingsbo som har förslag?

8 kommentarer:

  1. Campushallen säger jag bara!
    Stort gym, stort utbud, många klasser på kvällanra vid 12-20 tiden och jättebra och inspirerande instruktörer!
    Jag tränar där och trivs jättebra!! :)
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Jag kör på Feelgood sen ett drygt år. Det beror ju lite på vad du är ute efter men för mig passar läget bra och dom har mycket pass runt 17.30-20 som passar mig bäst. Även helgpass tex lörd fm.
    De flesta gymmen istan har bra hemsidar. Surfa in och jämför och se vad som passar just dina behov bäst :-) Kramen

    SvaraRadera
  3. Tråkigt! Hoppas du hittar ett gym som både är lätt att ta sig till, har bra utbud och är trevligt. Kram

    SvaraRadera
  4. Tråkigt! Hoppas du hittar ett gym som både är lätt att ta sig till, har bra utbud och är trevligt. Kram

    SvaraRadera
  5. Fy, så tråkigt med allt strul! :( Jag tränar ju (främst) medelpassen på F&S här i Linköping, så då finns det ju väldigt många pass att välja på. Hoppas att du hittar ngt som passar dig! :)

    SvaraRadera
  6. Jag går på Feelgood. Ligger centralt, har lunchpass alla dagar utom en samt ett par morgonpass. Dyrt men det är värt det för mig eftersom jag trivs där!

    SvaraRadera
  7. Nej va typiskt!! :( Hoppas du hittar ett ÄNNU bättre gym :)

    SvaraRadera
  8. Jag kör på Studio Fitness, kanonbra pass från morgon till kväll och de har dessutom ett kanonpris nu om man tecknar innan den 29e.
    Gå in och kika.. kör en provvecka. Du inte kommer bli besviken! Salsaaerobic 17.00 på söndagarna är en kanonavslut på en hemsk vecka och kanonstart på en ny!

    Hoppas du finner nått bra!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...