söndag 18 december 2011

Svenne och jag

Här är han - Svenne!

Det var J som döpte honom när hon var på besök idag. Har nyss fått antibiotika i droppform. Innan det var jag uppe i matsalen en stund och kollade på TV o spanade in vad jag har missat i kalendern.

Mest plugg. Det börjar så sakteliga sjunka in att jag inte blir klar med uppsatsen till den 2 januari. Det har inte varit min plugghöst och nu finns det viktigare saker att fokusera på - jag pratar inte julbord. Den varan lär det inte bli så mycket av för min del :-(

Förmodligen får jag i alla fall åka hem imorgon. Det känns bra och lite läskigt!

- Posted using BlogPress from my iPhone

4 kommentarer:

  1. Svenne ;-) i droppform den var riktigt rolig.
    kryapåkram
    "syster"

    SvaraRadera
  2. Oh krya på dig! Vad jobbigt! Många kramar Catrin

    SvaraRadera
  3. Krya på dig och hoppas du får fira jul hemma med familjen.

    SvaraRadera
  4. Hoppas din date med Svenne snart är över.
    Kram

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...