tisdag 13 december 2011

Rivstart 2012?





Jag funderar och överväger. Jag har slängt ut en intresseförfrågan i Rivstarts Facebook-grupp och så funderar jag lite till.

Jag skriver på en plan. En plan för 2012.

2 januari är ett klassiskt startdatum för Rivstart o i år infaller det dessutom en måndag. Bara en sådan sak.

Jag behöver fokusera för att må bra och för att komma i skidstället vecka 8.

Om jag kör en ny Rivstart så tänker jag förändra o förenkla rapporteringen något.

Skulle du hänga på en Rivstart 2012?

20 kommentarer:

  1. Jag har inte hängt med på de sista rivstarterna för jag brukar halka snett och sen ge upp. Men nu är jag redan igång och kan behöva lite stöd och pepp från andra. Så jag funderar på om jag ska hänga med. Ja jag tror jag gör det!
    Jag är med! =)

    SvaraRadera
  2. ...Fast jag vill ju helst bara väga mig en gång i månaden... I rivstarten är det rapportering varje vecka, eller?

    SvaraRadera
  3. Jag är på. Har förfallit och återgått till osunda vanor. Behöver en spark.

    SvaraRadera
  4. Jag är på. Har förfallit och återgått till osunda vanor. Behöver en spark i rumpan.

    SvaraRadera
  5. Jag vill vara med i år! :-)

    SvaraRadera
  6. Jag vill vara med i år! :-)

    SvaraRadera
  7. Ja, den efter semestern gick ju snett från början men den i början av januari fungerade alldeles utmärkt. Jag är helt fel ute med mat och motion sedan augusti (sömn och stresskontroll hyfsat under kontroll), så kanske skulle en Rivstart få mig ur diket igen...

    SvaraRadera
  8. jag med men det vet du nog redan;-)
    "syster"

    SvaraRadera
  9. Jag är PÅ!
    Pga av helt upp och ner vänd värld och vardag har jag gått upp ca 10kg.. Dödsfall, sjukdom, självmordsförsök (inte jag!). Hela huset rustas och ALLT är bakåfram!

    Nu ser jag fram emot den 2 Januari och nu är det för gott!!
    Vill inte ha det så här längre.
    Denna period så har jag ätit allt, mycket godis.. Jag som hade lyckats så bra tidigare.. Bara och köra på igen!
    Kram kram

    SvaraRadera
  10. Jag är gärna med oxå! Jag var läste din blogg och följde er förra rivstart lite på håll men nu känner jag mig redo att vara med och kämpa tillsammans med er!

    SvaraRadera
  11. Hej
    Jag börjar visserligen den 1a och inte har jag varit med tidigare men denna gång är jag gärna med.
    Har läst lite hur det fungerar och så occh kan behöva pufff att komma igång.
    Ha en bra helg

    SvaraRadera
  12. Hej Anette heter jag och jag skulle gärna vilja vara med på rivstart 2 januari

    SvaraRadera
  13. Jag hänger gärna med på en rivstart när du bestämt dig om den blir av

    SvaraRadera
  14. Johanna Sandberg Larsson27 december 2011 10:51

    Jag är med! Planerat att gå ner de 5 kg jag lyckats lägga på mig i höst.

    SvaraRadera
  15. Hej Cornelia!
    jag är med igen.
    Ulrika P

    SvaraRadera
  16. Härligt, nu har jag lagt in er alla på en lista. Ni som inte har bloggar, det gäller Mandi, Johanna Sandberg Larsson och Ulrika P. Jag skulle vilja be er att maila mig på rivstart2012@gmail.com så jag vet hur jag kan kontakta er. Meddela då gärna också vilket mål ni sätter upp för de 8 Rivstartsveckorna. Kram och pepp

    SvaraRadera
  17. Jag skulle vilja vara med i Rivstarten även denna gång :)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...