onsdag 28 december 2011

Rivstart 2012 - detaljerna

Rivstart 2012 kommer att pågå mellan den 2 januari och den 4 mars.
Det innebär att alla resultat som kommer in under vecka 9 också räknas. Vissa av oss börjar ju den 2:a andra kanske har en helt annan vägdag som ligger senare i veckan. Därav tiden fram till den 4 mars.
Personligen pågår mina åtta veckor mellan den 2 januari och 27 februari.

Det kommer att finnas två stora skillnader från föregående år och det är att jag vill att man varje vecka rapporterar hur mycket man har gått ner från starten. Alltså inte veckans resultat utan det totala resultatet från den dagen man började.

Nästa stora förändring är att jag skulle vara tacksam om alla viktrapporter görs till en specifik mail och det är rivstart2012@gmail.com. Tidigar har man kunnat rapportera på olika sätt och det har såklart varit smidigt men ohållbart i längden både för er och för mig tror jag. Detta förenklar arbetet betydligt och kommer förhoppningsvis att göra att veckans resultat kommer ut snabbare på bloggen.

I övrigt gäller detsamma som tidigare.
Rivstarten pågår i åtta veckor och är tänkt som en bra skjuts in i ett sundare liv. Oavsett vilken metod man använder sig av eller vad som är målet med Rivstarten. En viktnedgång eller en sundare livsstil!
Huvudsaken är att du mailar mig hur du vill lägga upp din rivstart, om du har en blogg som du vill att jag länkar till och om du vill rapportera på annat sätt än varje vecka.

Så har du inte redan gjort det, maila ditt mål till mig på rivstart2012@gmail.com så kommer jag snart lägga upp mer info om alla deltagare. Vi närmar oss 50 stycken.

Ta chansen att hitta den bästa bilden som ska få representera Rivstart 2012. Mer info hittar du här. Och vill du läsa mer om Rivstarten, om de tidigare Rivstarterna och vilka som varit med eller om vår Facebook-grupp - då klickar du dig vidare hit.

Saknar du information om något eller är det något som är otydligt är det bara att hojta till.
Kram och pepp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...