fredag 30 december 2011

Rivstart 2012 - "The deltagarlista"

Ja då var det dags att presentera alla som har anmält sitt intresse att vara med och kämpa i Rivstart 2012. Står det ett frågetecken efter namnet har jag inte fått in någon målvikt.
Håll till godo här är alla hittills anmälda med länk till bloggen om en sådan finns:

Deltagare - Mål
Maggan - 5 kg
Cinderella - 4 kg
MikaTela - 5 kg
Anna - 4 kg
Ellen - 4 kg
Åse - 6 kg
Nenny - 5 kg
Bekymrademamman - 5 kg
Yvva - 3 kg
Bettan - 3 kg
Kajsa - 4 kg
Viktbekämpning - 7 kg
Tjockisresa - 5 kg
Anna M - 4 kg
Ulrika P - 5 kg
Marie - 5 kg
Tina M - 4 kg
Eva E - 2,5 kg
Åsa S - 4 kg
Rose-Marie K - 7 kg
PiaJohanna - 4
Therese S - 3 kg
Julia K - 6 kg
Anna I - 3 kg
Helena E - 3 kg
Alexandra H - 5 kg
Annica J - 3 kg
Lisa L - 4 kg
Henriaette - 5 kg
Erica N - 6,6 kg
Pernilla B - ej mål i kilo
Heidi - 4 kg
Kathrin J - 5 kg
Hjördis F - 4 kg
Linda A - 5 kg
Linda L - 4 kg
Snigeltakt - 25 träningspass
Elin B - ej mål i kilo
Coyntha - 5 kg
Malin H - 6,7 kg
Sussi T - 5 kg
Cee - 6,5 kg
Josefine S - 7 kg
Dessi - 9,1
Anna Bj - 4 kg
Linnea K - ej mål i kilo
Frida-Cecilia - 5 kg
Jessica J - 1,5 kg
Viktpressaren - 8 kg
Rainer - 4,1 kg
Fia H - 5 kg
Joss82 - 7 kg
Cornelia - 4 kg
Alva - 5 kg
Anette - 8 kg
Emma H - 6 kg
Annika O - 6 kg
Jessica N - 8 kg
Johanna S L - 5 kg
Natti - 5 kg
Therese M - 3 kg
Mcdemc - 4 kg
Jenny B - 10 kg
Sockergrynet - 5 kg
Mia S B - 3,2 kg
Ecca - 5 kg
Johanna A - 8 kg
Tinab - 5 kg
Ida81 - 5 kg
Foan - 5 kg
Hovika - 3 kg
Ameli - 8 kg
Susanne - 8 kg
EmmaIsabellaVictoria - 10 kg
Camilla N B - 5 kg
Affe - 7 kg
Smilla - 7,5 kg
Jessica O - 6 kg
Maria R - 5 kg
Amanda - 5 kg
Mimmi H - 2 kg
Labbe - 4 kg
Mona - 4 kg
BantarUlle - 4 kg
Pauline - 6 kg
Carro - 8 kg
Helena L - 6 kg
Jessica H - 6 kg
Mia R - 5 kg
Sandra J - 4 kg
Monkan - 5 kg
Rivet2012 - 10 kg

Hittills har vi 92 som anmält mål lovat oss själva att sammanlagt gå ner 459,7 kilo!

Skulle jag ha missat någon som har anmält sig vill jag att ni hojtar till.
Skulle du inte ha anmält dig ännu men känner för att haka på då kan du läsa mer om Rivstarten här och sen mailar du mig på rivstart2012@gmail.com.

Deltagarlistan uppdateras allteftersom nya deltagare ansluter!

6 kommentarer:

  1. -3 kg kör vi i år;-)
    kram Syster

    SvaraRadera
  2. http://metrobloggen.se/asa1965/ länk till min blogg, ÅsaS :)

    SvaraRadera
  3. jag har visst försvunnit nånstans Thereses M -3 kg... men byter blogg denna gång... http://tesse208.blogspot.com/

    SvaraRadera
  4. Hej! Jag har inte angivit något mål till dig men har nu beslutat mig för att sätta -3 kg som mål och att främst fokusera på att prioritera träningen.
    Gott nytt år!!!
    / Therese S

    SvaraRadera
  5. Nu funkar det, jag "hittade" hit! ;)

    SvaraRadera
  6. jag vet inte... sist jag kollade här stod det hur det gått för folk... inte nu... :(

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...