fredag 30 december 2011

Bildomröstning - vad tycker du?

Elva förslag på bilder till Rivstart 2012 har kommit in. Nämligen dessa.

Bild nummer 1

Bild nummer 2

Bild nummer 3

Bild nummer 4

Bild nummer 5

Bild nummer 6
Bild nummer 7

Bild nummer 8

Bild nummer 9

Bild nummer 10

Bild nummer 11


Nu vill jag veta vad du tycker. Vilken bild vill du se som symbol för Rivstart 2012.
Kommentera här eller maila mig på rivstart2012@gmail.com

Ni som redan har röstat innan alla bilderna kom med får gärna rösta igen :-)

7 kommentarer:

  1. 1 eller 6. Men jag gillar nog nr 6 mest.

    SvaraRadera
  2. Jag gillar ettan, da hon ser sa glad ut där hon star pa vagen! Sa vill vi väl ocksa se ut när vi ställer oss pa den? :)

    SvaraRadera
  3. Ettan, mest positiv och peppande!

    SvaraRadera
  4. Nummer 3, vore kul att ha en kille för en gång skull, kanske gör så att killar vill vara med :D

    SvaraRadera
  5. Nr 1, precis den där minen vill jag ha varje måndagsmorgon då jag ställer mig på vågen!
    Ulrika P

    SvaraRadera
  6. Bild nummer 1 helt klart! Positiv anda är väl aldrig fel? :D

    SvaraRadera
  7. Jag gillar bild nr 1 & 4.

    Ettan för att den utstrålar lycka vid vägningen = allas önskan...
    Fyran för det är vad jag skulle vilja, shit vad perfekt ;)

    Kramar

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...