onsdag 2 november 2011

Rut

Ja så är det - RUT-avdrag kommer jag att nyttja när vi om några veckor får lite hjälp att putsa fönstren.
Jag fattar inte var tiden tar vägen. Jag hinner inte med.
Så att ta hjälp att putsa fönstren känns lyxigt men också mycket värdefullt.

Dessutom behöver de en riktigt proffig fönsterputsare för att bli som de ska efter allt byggdamm som yrt runt här på gården, men nu börjar de bli klara till slut.

Så den 17 november på eftermiddagen då kommer jag att njuta av nyputsade fönster. Eller nej det kommer jag inte eftersom jag jobbar men på fredagsmorgonen kanske.

Och på samma tema får jag inte glömma att gå och hämta bilen sen. Den är hos tvättarn för att bli vinterfin. Lite service på det nästa vecka så är den som ny. Snart är det ordning på torpet. På alla sätt.

Jag tog ju som sagt ett beslut igår. Men mer om det senare, nu ska jag administrera lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...