tisdag 15 november 2011

Över huvud taget - INGENTING!

För första gången på ganska länge kan jag säga att jag har absolut ingenting att förtälja!
Dagarna går - så snabbt så snabbt.
Hinner inte riktigt med.
Det är redan andra veckan på uppsatskursen och det enda jag har hunnit med är några sidor i en bok.
Hur ska det gå, hur ska det gå?

Jobbet rullar på och mer blir det till våren vilket är jättekul!
Lilla V trivs på dagis. J pendlar till Stockholm minst en dag varannan vecka och på måndag börjar hon på nytt jobb! Ett kanonjobb!

Nästa vecka är det dags att adeventspynta och på helgen åker vi till Götet för att hälsa på svärmor och shoppa.

Jag önskar att jag kunde skriva att jag hade gått ner 10 kilo sen sist, börjat träna och äta nyttigt, att jag mår bättre än någonsin och allt det där.

Men nej - så är det inte!
Och imorgon är inte första dagen på det nya livet heller, för imorgon tänker jag fira födelsedag.
Men i övermorgon - kanske...

3 kommentarer:

  1. Tycker att du hade ganska mycket att berätta i alla fall. Stannar ni i Linköping eller drar ni mot Stockholm?

    SvaraRadera
  2. Hej hej :)
    Allt bra?
    Halkade in här via en annan blogg. Kul när man upptäcker nya bloggar.
    kram

    ps. tror jag halkat in här tidigare?!?!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...