onsdag 26 oktober 2011

Ingen kan i alla fall klaga på mig...

Ni vet hur det är när det närmar sig födelsedag.
- Vad önskar du dig då?
Frågan man bara hatar.
Någon gång för en tid sedan tänkte man... "DET ska jag önska mig", men va tusan var det?



Jag har löst problemet och kan tipsa er andra bloggare om att göra detsamma.
Högst upp här ibland flikarna finns det en som heter Önskelista.
Den uppdaterar jag året om när jag kommer på något jag önskar mig.
På så sätt har jag alltid en uppdaterad önskelista. Bra för både mig och mina närmaste!
Varsågoda för tipset!

3 kommentarer:

  1. Jättebra idé, men jag tror inte att man kan göra "flikar" på blogger. Men man kan ju anteckna i almanackan så kommer man ihåg det =). Det har jag börjat göra när jag kommer på bra presenter till ungarna, så varför inte till mig själv också.

    SvaraRadera
  2. Hoppas att lillgumman din blir frisk snart!
    Ha det gott!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...