måndag 24 oktober 2011

Det dröjer lite till...

Med slutrapporten av Rivstarten alltså.

Lilla V är sjuk, har inte hunnit plugga så mycket som jag behövt och imorgon jobbar jag igen.
På onsdag åker J till Stockholm hela dagen och torsdag och fredag har jag morgonpassen på jobbet!
Förutom det är det min fredagseftermiddag på dagis på fredag.
Utöver det ska jag plugga till en hemtenta och en tenta, båda går av stapeln nästa vecka.

Ibland undrar jag om det bara är som det känns - men nu när jag sätter det på pränt så hade det inte skadat med lite mindre att göra!

Hur går det för er andra viktkämpar där ute - om jag nu fortfarande får kalla mig en viktkämpe?

5 kommentarer:

  1. ja du livspusselet är inte alltid helt enkelt att få ihop men på nått sätt går det...

    & ja vikten ja ÄNTLIGEN frisk så nu får jag börja träna kör lite egna mål här framöver.
    Får se hur det går.

    kram

    SvaraRadera
  2. Shit! Hur får du ihop allt?!?! Är imponerad.
    Hur gör man för att kombinera jobb och studier? Är både jobb och studier på heltid?

    SvaraRadera
  3. Hoppas din dotter krya på sig snart,så är det med barn..och de ska alltid gå först:)
    Jag har fortsatt på min sida med en liten utmaning fram till jul då jag gillade detta med rivstarten och man får lite ögon på sig och den handlar om att få igång träning i sitt liv och hur många kilon man vill tappa,det kommer naturlig om man tränar lite mera.
    Följ gärna med om du vill och även andra får haka på. Tillsammans är man alltid starkare när man peppar varandra
    Ta hand om familj och krya på er,kramizar

    SvaraRadera
  4. här är det också två sjuklingar:(

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...