fredag 14 oktober 2011

Blygdläppar i Kalmar?!

Jomenvisst.
Blygdläppar i Kalmar.
Cornelia Tonéri blogg proudly presents:
"Blygdläppar i Kalmar".

Jag har sagt det förr och nu säger jag det igen. Det kan vara riktigt underhållande att se vad folk har sökt på när de har kommit hit till min lilla blogg. Uppenbarligen har någon sökt på ovan nämnda fras och fått upp min blogg som första alternativ!

Undrar om den personen blev nöjd med resultatet - man hamnar nämligen här.
Man kan också undra varför personen sökte på just dessa ord - men jag väljer att avstå från att spekulera vidare kring det.

2 kommentarer:

  1. sista veckan blev det -0.1 kg. Inte så lyckat men ja kämpar på!

    SvaraRadera
  2. Viktminskningsrapport: Minus 0,9 kg idag. Hoppas att du kryat på dig.
    Hälsningar Vicky/Bekymrade mamman.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...