tisdag 16 augusti 2011

T.A.C.K.



Jag kan inte nog säga hur tacksam jag är över den uppslutning och det intresse som blivit kring Rivstart 2011 - 2.0.
Vet ni förresten varför det heter just så?
Ja många vet ju. Vi körde ju ett race här i början av året också. Då hette det bara Rivstart 2011 - nu har vi uppgraderat till 2.0! Så är det!!!

Men tillbaka till uppslutningen.
Idag skrev jag in den 91:a deltagaren i listan. Jag är överväldigad över att så många vill vara med och jag är överväldigad över alla fina ord som skrivs och all tacksamhet över "projektet". Jag är bara en samordnare. Utan er engagerade deltagare hade det inte blivit mycket till peppande Rivstart! Det är ni som gör det!

Nu är listan alltså uppdaterad med nio stycken nya deltagare - många av dem med bloggar. Kolla in de senaste deltagarna längst ner på listan här.
91 deltagare är vi alltså nu! Visst är det makalöst!
Och vi 91 planerar tillsammans att gå ner makalösa 329,5 kilo (och några mål väntar jag fortfarande på!)
Tänk på hur mycket det är - 329,5 kilo!
Tack för att ni finns och vill dela denna resa med mig!

4 kommentarer:

  1. "Bara" samordnare?!? Jag vet hur jobbigt det kan vara. Om inte du dragit igång det och "bara" är samordnare hade det ju inte blivit något 2.0.
    Jag är imponerad över hur du nu kommer att kunna ha koll på alla redovisningar, som vi kan lämna via alla dessa olika medier :)

    SvaraRadera
  2. Härligt, jag tycker du är grym för detta initiativ!

    Sv: Hej! Jo det är som sagt dags att komma igång och rivstart lät perfekt som spark i baken :) Bra idé får jag lov att säga! Skickade en förfrågan till dig, Johanna Augustesen så vore super att vara med i gruppen också.
    Hihi ja bröllop is the shit, mitt liv just nu iaf :)
    Tack så mycket! Kram

    SvaraRadera
  3. Dagens vikt 71,8kg : ) dvs minus 0,6kg

    SvaraRadera
  4. inga problem! Räknar bara 72,4kg som startvikt! :) Ja d blir spännande m vanish

    kram o pepp

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...