lördag 13 augusti 2011

Svunna tider

I min familj är jag minst - ja inte i min nuvarande familj utan i den som jag ursprungligen kommer ifrån.
Mamma och pappa hade kommit till ålderns höst (för att inte säga vinter) när de fick mig och jag har ett par syskon som är några fler år äldre än jag än vad syskon normalt är. En av mina bröder var 30 när jag kom och min syster var 22. Igår fick jag ett foto av henne som jag aldrig sett förr. Det är på mig och min syster när hon hälsar på mig på Kalmar BB (där även lilla V är född) när jag är ganska ny. Det blev en känslosam stund! Känslorna kommer närmare när man själv har fått barn, dessutom på samma BB!

Syster och jag för snart 34 år sedan.
Visst är det konstigt att man varit så liten!


1 kommentar:

  1. Jag tränar på båda ställena men oftast i Kanonhuset eftersom jag bor lite närmare det, plus att det brukar vara mindre folk där. Då kanske vi ses nästa vecka :)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...