söndag 14 augusti 2011

Ska vi göra som Anna Skipper?

Hand upp alla som sett Du är vad du äter med fru Skipper...
Nja handuppräckning funkar sådär på bloggen men hur eller hur. Jag återkommer till det där med Skipper om en liten stund.

Ännu en vecka är till ända.
Gårdagens Diggiloo var inte det bästa jag upplevt men det var kul att se lilla V in action, hon verkade missförstå och tro att applåderna var till henne - det lilla charmtrollet!

Dagen idag har varit fullspäckad!
Efter frukost drog jag igång med bullbak inför lilla V:s födelsedagskalas om en vecka, det tog massor med timmar! Därefter var det dags för damning och sen direkt över till middagsfix!
Nu har jag däckat i soffan och slökollat på Malmös match mot Milan.

Om en vecka är det inte många timmar kvar till Rivstartsdags!
Och nu var det dethär med fru Skipper.
Efter att ha anordnat ett antal Rivstarter så vet jag hur det är. I halvtid brukar många av oss börja tappa lite fokus, självklart finns det undantag, men för det stora flertalet så brukar det gå utför om jag får uttrycka det så.

Hur brukar Skipper göra i halvtid? Jo då besöker hon sin adept och fyller på med energi.
Jag har en tanke.
Jag vet inte alls vilka som bor var av er Rivstartsdeltagare men jag funderade lite på om vi skulle försöka lokalisera varandra, vi som vill i alla fall, och försöka oss på att ses någon gång i halvtid!
I Linköping med omnejd vet jag att vi är en hel drös med deltagare - vissa av oss har redan setts på bloggfikor tidigare. Vad säger ni? Är det en bra idé?

Känner du för att vara en av dem som ses? Skriv en liten kommentar om vilken stad/ort du finns i så ska jag försöka sammanställa informationen och vilka som bor i närheten av varandra.

Nu kör vi de sista 7 dagarna ur fokus. Om en vecka smäller det!!!

12 kommentarer:

  1. Jag är absolut på :D Men får bli i Stockholm då och inte Linköping

    SvaraRadera
  2. Eftersom jag bor utomlands sa blir det väl lite svart för min del. Men annars later det som en himla bra idé :)

    SvaraRadera
  3. Det var ju en tanken förstås...! :)

    Jag bor i Nyköping, beroende på när kan jag kanske delta vid en sådan träff.

    SvaraRadera
  4. Gävle är närmsta stad för mig. Skulle absolut vara roligt att träffa några LIVE :)

    SvaraRadera
  5. Tycker det känns som en toppen idé ser fram emot en bloggfika med likasinnade;-)
    Yvva

    SvaraRadera
  6. Hej!
    Vad roligt att jag hittade din inspirerande blogg.. själv ska jag köra igång med pulver - renkur imron. Kika gärna in till mig och peppa!
    =)

    SvaraRadera
  7. Jag hänger gärna på om tiden passar och jag inte jobbar.

    SvaraRadera
  8. Det låter som en bra idé! För min del är det Eskilstuna, Västerås eller Örebro som är lämpligast...

    SvaraRadera
  9. Göteborg får det bli för att jag skall kunna vara med :)

    SvaraRadera
  10. JAA, jag är på, jätte bra idé :) Bor i Linköping som du kanske förstått :)

    SvaraRadera
  11. Jag kan möta upp i Norrköping, Linköping på vardagar och ev. Stockholm om träffen läggs en helg.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...