onsdag 24 augusti 2011

Om hur när och var du rapporterar i Rivstart 2011 - 2.0!

Då ska vi se om jag kan reda ut kring hur jag tänker med rapporteringen av Rivstartsresultaten eftersom det har uppstått frågetecken kring detta.

Eftersom vi alla väger oss olika veckodagar blir det svårt att lösa att Rivstarten pågår mellan två specifika datum. Som det är sagt nu så startar Rivstarten 22 augusti (det är det datum jag själv körde igång och vägde in mig) men vissa startade redan några dagar tidigare. Rivstarten pågår sedan i 8 veckor. Det innebär att min åttonde vägning gör jag måndagen den 17 oktober. DÅ är Rivstarten slut! Inga fler resultat kan rapporteras in.

Det innebär att alla som har börjat veckan innan den 22 augusti och alltså rapporterar sina resultat under veckan 22-28 augusti kommer att lämna sitt sista Rivstartsresultat veckan innan den 17 oktober alltså mellan 10 -16 oktober.

Resultat vecka 1 rapporteras 23 - 29 augusti
Resultat vecka 2 rapporteras 30 augusti - 5 september
Resultat vecka 3 rapporteras 6 - 12 september
Resultat vecka 4 rapporteras 13 - 19 september
Resultat vecka 5 rapporteras 20 - 26 september
Resultat vecka 6 rapporteras 27 september - 3 oktober
Resultat vecka 7 rapporteras 4 - 10 oktober
Resultat vecka 8 rapporteras 11- 17 oktober

På så sätt får alla 8 veckor på sig.
Började du till exempel den 17 augusti och rapporterade ditt första resultat den 24 augusti lämnar du ditt sista resultat den 12 oktober.

Ingen får på så sätt fler veckor på sig än den andra.
Skulle detta ställa till problem för någon är det bara att hojta till via de vanliga kontaktvägarna:
mail till cornelia.toneri@gmail.com, kommentar här i bloggen eller via ett meddelande till mig på FB.

Hur går det för er förresten?

4 kommentarer:

  1. Stackare, vilket projekt du har! ;)

    SvaraRadera
  2. Jo tack. Utsätts för div fresteölser mest hela tiden men känner mig nöjd med mina val hittills.

    SvaraRadera
  3. Det går bra! Men just nu längtar ja till S Dop för då är min unna sig dag :P

    det blir tufft i helgen men med eran hjälp klarar jag de här ;-)

    SvaraRadera
  4. Förklaringen är klar som korvspad ;)
    Här går det fint, officiell vägning imorgon, men jag har nog tappat 75% av mitt mål, så målet kanske får revideras något vad det lider :)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...