torsdag 25 augusti 2011

Maila mig!!!

Ni som varit med i Rivstart innan vet hur det ligger till.
När det har gått några dagar och jag saknar ditt resultat brukar jag höra av mig och undra hur det har gått. Om du bara glömt eller om du vill hoppa över just den veckan.
Alla har vi såna veckor.

Många av er Rivstartare har jag på Facebook, andra kontaktar jag via bloggen men så finns det de som jag bara har ett namn på. Som gjort en kommentar och som jag inte har några kontaktuppgifter på, skulle ni och alla ni andra som känner för det, vilka maila mig på cornelia.toneri@gmail.com

På så vis blir det lättar för mig att få tag på er.
Kör hårt nu vänner!

3 kommentarer:

  1. Alltså jag måste bara tala om hur bra du är som har rivstart! Var med förra gången också och blev nästan av med 8 kg då. Har försökt gå ner mer sen dess, det har bara blivit 2 kg och det har varit tungt! Har dessvärre kommit in i mina gamla vanor utan träning och med fel mat. Men med din hjälp har jag sen i måndags skött mig exemplariskt! Ätit bra och motionerat, jag känner mig så himla duktig! Det är som att tycka på en knapp när jag är med här, I love it!! =)

    SvaraRadera
  2. Sorry, jag kör första rapport nästa vecka istället pga av min "halv-start" denna veckan med vandring osv. Blev inte vettigt vägt.

    Tack för att du fixar det här, det är ju en jäkla logistik med så många deltagare - du är duktig som fixar och tar dig tid och energi att hålla på så här!

    Tack!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...