tisdag 23 augusti 2011

Låt oss glädjas åt det första avhoppet!

Jepp, dags för första avhoppet och inte vilket avhopp som helst.
Denna kommentar kom från MrsQ denna morgon:

"Jag trodde väl aldrig att jag skulle vara nöjd med ett plus. Men d är jag :) Jag hoppar av innan jag ens börjat. Nästa år är jag med i Rivstarten igen. Om allt går vägen har jag då inte bara mina nuvarande onödiga kilon att bli av med utan även några graviditetskilon. Lycka till! Kämpa på! Ni är grymma!"

Jag säger Grattis och det gör nog många med mig - en liten Rivstartsbebis på G.
Du är välkommen åter till nästa Rivstart, eller nästnästa :-)

2 kommentarer:

  1. hej. Undra om jag får vara med i Rivstart 2011 =). Jag började igår med att ändra min kost & känner att det hade varit roligt att få följa med er & bli peppad till att gå ner dom kilona jag vill bli av med.

    SvaraRadera
  2. Coolt med en Rivstartsbebis :)

    mvh//pernilla be

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...