tisdag 9 augusti 2011

Hur vill du att jag ska svara?

Mitt i mitt dåliga humör har jag en fråga till dig som läser, eller kanske snarare till dig som kommenterar.
Ibland skriver du en fråga eller kanske bara ett påstående, jag gärna vill svara på.
Hur vill du helst ha svaret?
Som en kommentar i samma inlägg här på bloggen eller som en kommentar på din blogg?
Eller på annat sätt?

Och nej, min syster kan inte svara att hon vill att jag ska ringa henne och svara, det alternativet finns liksom inte ;-)

8 kommentarer:

  1. Personligen tycker jag det är Det är sällan jag går tillbaks till samma blogg en gång till, och att ha mailaviseringar blir lite stressig tycker jag.
    Men du behöver inte ringa ;)

    SvaraRadera
  2. Jag föredrar alltid svar i min blogg, da jag aldrig lyckas "hitta tillbaka" till alla inlägg som jag kommenterat pa.

    SvaraRadera
  3. En del är så duktiga med att svara på mina frågor i min egen blogg, och det är alltid trevligt, men det kan bli förvirrande för andra läsare. Själv brukar jag svara direkt undeinkomne tagen, då blir det mer sammanhang för alla. Om det är generella inlägg som handlar om kost och motion så brukar jag skriva ett separat inlägg och svara på alla frågor där. Frågor av mer privat karaktär skriver jag alltid som SV: i respektives blogg. Så för mig kvittar det hur du gör :) Jag använder ju själv tre olika sätt att svara på frågor.

    Mvh, Pernilla be

    SvaraRadera
  4. Jag föredrar att få ett svar i min egen blogg, mest för att jag har dålig koll på vad jag har kommenterat och glömmer bort att gå in och kolla efter svar. Kram

    SvaraRadera
  5. Ja jag skulle nog helst se att svaret kommer på min egen blogg ifall det är så att det verkligen är något jag undrar. Är det så att man har bloglovin så kan man lätt glömma av det iblad.r det dock enbart en kommentar till inlägget så räcker det med att skriva på bloggen!
    Försöker göra så själv men det är inte alltid det blir så!
    Lotta

    SvaraRadera
  6. Förut lämnade jag svar i den som frågades blogg men nuförtiden svarar jag i min egen.

    Om du är på min blogg och läser i kommentarerna en fråga som någon ställt och du också vill ha svaret på, då är det ju lättast att finna mitt svar i samma kommentar. Jämfört med att gå in på den som frågades blogg och på något mirakulöst vis hitta just det inlägget som jag svarade i.

    Så tänker jag.

    SvaraRadera
  7. Nu svarar jag alla här i bloggen :-) Tack vilken massa bra åsikter och synpunkter. Jag tar till mig av dem alla. Tack för att ni tog er tid att svara!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...