måndag 15 augusti 2011

Hon har fattat grejen - har du?

Vissa av oss vill gå ner i vikt.
Andra vill tighta till kroppen med träning.
Andra vill bara få lite pepp på vägen för att fortsätta på en redan inslagen väg!
Oavsett vilket som är ditt mål är du välkommen att hänga på Rivstarten.
Rivstarten är tänkt att vara just en peppningsgrupp.
Tillsammans gör vi en Rivstart på hösten efter semestern, oavsett om det gäller träning, mat, våg, centimetrar eller något annat som har med hälsan att göra!

Denhär tjejen skrev till mig igår.

Bilden är lånad från denna blogg! Hoppas det var OK :-)


Vi har känt varandra via bloggarna ett bra tag och först skulle hon inte haka på Rivstarten denna gången - men så ändrade hon sig, och hon är varmt välkommen! Hennes inlägg i bloggen idag är så precis mitt i prick när det gäller vad Rivstarten handlar om. Titta in till henne och läs, och har du inte hakat på Rivstarten innan så tycker jag att du gör det nu. Skriv bara en kommentar här, maila mig på cornelia.toneri@gmail.com eller kontakta mig via Facebook! Mer info om vad Rivstarten är och hur det går till hittar du här.

3 kommentarer:

  1. Hej! Jag använder mig av blogg.se faktiskt. :) Och jag rekommenderar Funbeats app. Så himla enkel!

    SvaraRadera
  2. Halloj!

    Efter att ha läst lite på bloggen skulle jag jättegärna vilja haka på Rivstarten!
    Dags att komma igång med viktminskningen efter sommaren! Har gick ner 16 kg under våren och målet under rivstarten är - 10 kg! Sen ska jag nämligen börja prova bröllopsklänning!

    SvaraRadera
  3. Hej! Jag skulle gärna vilja vara med i Rivstarten, om det inte är för sent :) Har velat hit och dit och upp ner om man vågar med disciplinen för tillfället på sned men nu vill jag vara med! Målet, viktmässigt, är 0.5 kg/vecka med en startvikt på 72.2 kg.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...