lördag 13 augusti 2011

Fullspäckat

Mina flickor har just krypit ner för en förmiddagslur efter en tidig morgon.
Själv ska jag bege mig till affären för att inhandla ingredienser till dagens lunch (köttfärspaj) och matsäck.
Vi ska på Diggilio i Katrineholm idag.
Hela sommaren har jag följt Charlotte Perellis och Magnus Carlssons bloggar och de är med i årets uppsättning så jag har lite koll.
Men nu ska det bli mysigt att uppleva live.
Vi har varit några år tidigare. I Hunnebostrand, Ronneby och Skurup. Förra året skulle vi sett det på Öland men då blev jag sjuk. Så nu är det dags igen.

Därmed gissar jag att det blir ganska tyst här förutom ett eller annat inlägg från mobilen.
Önskar er alla en härlig dag!

Och vill du haka på Rivstarten hoppas jag att du tittar in här och läser.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...