tisdag 9 augusti 2011

Första dagen avklarad - nu fokus vatten!

Wow va många besökare jag hade igår! 168 helt unika. Välkommen till alla - gammal som ny!!!

Igår var först dagen o jag klarade det bra. Jag vet att det kommer bli värre. Imorgon lär inte bli någon bra dag - men jag är beredd!

Igår då? Vad gjorde jag annorlunda än innan?

Jag tog en promenad med lilla V på en timme och fyrtio minuter, jag valde bort den sockrade muslin till frukost. Hoppade över pastan till lunch o tog bara morötter i när jag skulle hämta paket på kvällen tog jag cykeln och inte bilen!

Många små men smarta val!
Idag blir det fokus på vatten. Drack för lite igår. Vatten är alltid viktigt men ännu viktigare nu!

Hur går det för er?
Ha en fin dag kära läsare

- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Läste om Rivstart 2.0 hos Ellen och blev lite nyfiken.. hur kommer det att fungera? vill själv gå ner c:a 10 kilo och pepp från andra är ju alltid bra :)

    SvaraRadera
  2. Jag har tjuvstartat lite, försöker få i mig mer vatten..är jättekass på att dricka vatten. Det smakar inte gott.
    Skulle gått långpromenad idag, men det har regnat heela dagen...dålig ursäkt jag vet haha :) Kanske det håller upp ikväll? ;)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...