onsdag 17 augusti 2011

En stor dag

Jag har på morgonkvisten suttit och administrerat de nya som under natten (!) skrivit och velat gå med i Rivstarten! Ni är så välkomna allesammans.
9 nya har tillkommit på min lista - eftersom jag hoppas och tror att vi blir fler under dagen sparar jag allesammans till kvällens uppdatering på bloggen om ingen misstycker. Det blir lättare så!

Och vet ni - två stora saker!!!
Nummer ett: vi har en katt bland hermelinderna - nej så farligt är det inte men idag kan vi hälsa vår första manliga deltagare välkommen till Rivstarten. Hans namn dyker som sagt upp i listan under kvällen, vill du veta mer om honom redan nu tittar du in här!

Och vet ni mer???
Just nu är vi 99 deltagare - nästa person som anmäler sig blir den 100:e medlemmen!!!
Det är stort!

Nu är det dags för mig att ta tag i dagen - jag återkommer ikväll - ha en fin dag och kör hårt alla därute!

3 kommentarer:

  1. Äntligen en kille med i gänget, jag undrade när det skulle hända :) och plötslig gör det det, händer alltså!

    SvaraRadera
  2. Jag kan hoppa på rivstarten. Jag tror det behövs :o)

    SvaraRadera
  3. Ja på 8 veckor kan jag tänka mig att det är skäligt att gå ner åtminstone 4 kg. Jag sätter 4 kg så blir jag bara glad om jag går ner mer. Tidigare har jag alltid satt alldeles för höga mål så jag siktar in mig på normala mål nu och mål som faktiskt går att uppnå.

    Så, 4 kg på 8 veckor. Tackar!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...