fredag 12 augusti 2011

Detta är mitt problem...

Denna veckan skulle jag smygstarta - för att inte vågen skulle gå sönder av en chock när jag ställer mig på den den 22:a.
Jag skulle smygstarta lite, tänka lite sunt kring maten.
Röra på mig lite.
I vänsterkanten på bloggen ser jag detta:


Där har vi problemet.
Det är inte på riktigt än.
Jag har några dagar till på mig att äta lite onyttigt.
Jag kan om jag vill.
Jag vill.
Äta onyttigt.
Varför?
Jo för att jag är en allt eller inget-tjej.
Svart eller vitt.
Nu eller aldrig.

Det måste vara på riktigt för att jag verkligen ska fokusera.
Så om 10 dagar kan jag garantera er fokus.
Men just nu går det sådär!
Lika bra att vara ärlig.

Och just nu planeras det dessutom för ettårskalas här hemma - snacka om att vara ur fokus!

2 kommentarer:

  1. Men eller hur. Mitt fokus är som bortblåst. Men jag börjar på måndag. Vi får peppa varandra fram över.

    SvaraRadera
  2. Det är väl just därför det kallas för en rivstart ;) Själv har jag dock kört igång med lchf, men det är då så mumsigt så :)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...