onsdag 17 augusti 2011

Det kunde bli större alltså..

Ja den här dagen blev stor på många sätt.

Just nu är vi 101 deltagare i Rivstarten!
Ullis blev den 100:e. Titta gärna in till henne och gratulera till det och till ett klokt beslut att bli en del av Rivstarten.
Just nu planerar vi 101 deltagare att tillsammans gå ner 412,1 kilo!

Jag saknar mål från 22 deltagare, vissa har meddelat att de kommer senare, men inte alla. Ta en titt på listan och se om ditt mål saknas, listan hittar du här. Listan är också uppdaterad med dagens 11 nya deltagare! Välkomna!

Och som om inte det vore nog så kom idag den stoooora nyheten.
Alla ni som känner mig förstår att dagens datum kvalar in bland de stora datumen 24 februari 2009 och 19 juni 2010.

Kronprinsessan är gravid! Ja jag är ju lite extra intresserad av de kungliga så det klart att den nyheten smäller högt! Grattis Victoria och Daniel!


2 kommentarer:

  1. Jag är också lite av en royalist. Det var en kul nyhet. Och OJ va tidningarna kommer att sälja lösnummer nu! *s*

    SvaraRadera
  2. Inför morgondagens rivstart så är min startvikt 100.9 om man nu ska anmäla en startvikt med tanke på att det var det jag vägde i fredags.

    Fredagar är min vägdag så det är bara att kämpa inför att uppnå mina 4 kg minus.

    Heja heja! Kram

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...