måndag 15 augusti 2011

Det finns förebilder och så finns det före-bilder!

Idag ska vi behandla ämnet före-bilder!
Alltså bilder på dig som viktresenär före du gick ner alla kilona.
Såna man kan se i tidningen på såna som har lyckats ni vet.
Du vet väl om att DU kommer att lyckas.
Och hur kul är det då inte att ha en före-bild.

Som erfaren viktresenär - upp och ner och upp och ner - har jag ett antal förebilder som också kan jämföras med efterbilderna! Vissa av dem har faktiskt varit med i tidningen.

Denhär var exempelvis med i Expressen i december 2009.
Artikeln kan du läsa här.
Denhär jämförelsen var med i ett reportage i tidningen MåBra sommaren 2008

Denhär bilden har jag gjort själv för bloggen en gång i tiden.

Och denhär bilden var med i Expressen i en artikel sommaren 2010.
Den kan du läsa här om du vill.

Efter denhär viktresan kanske det är du som blir uppringd av en tidning som vill skriva din historia? Eller vill du kanske bara kunna se din egen förändring utan att omvärlden ska se?

Jag utmanar dig att ta en före-bild på dig själv. Lägg gärna ut den på din blogg om du har en, vill du vara anonym så kan du låta bli att fota ansiktet! Jag lovar att du kommer att vara nöjd med ditt beslut när du ser skillnaden om några månader, eller kanske bara några veckor!

4 kommentarer:

  1. Vilken skillnad.. duktig du varit.. men nu börjar det svårt.. att hålla vikten! Men det klarar du nog galant. Jag har en fråga.. hur gör man för att lägga upp ett namn tex Ester och när man klickar på detta namn så kommer man till dennes sida?
    vilka koder använder man? Fattar inte.

    SvaraRadera
  2. http://malinstraning.blogg.se - Jag är också med i Rivstart och tänkta bara push lite för min blogg :) Hoppas den är till nytta för dig också :)

    SvaraRadera
  3. Jag har massor av före-bilder, men jag kommer lägga ut några när jag känner mig redo för det.. Och det är inte ännu iaf :)

    Jag älskar att läsa Hälso-tidningar och se före och efter bilder, blir så peppad av det :)

    Kram!

    SvaraRadera
  4. Så sant så sant! Före och efterbilder är otroligt inspirerade till fortsatt förändring..

    Jag ska också till gymmet en sväng efter jobbet imorgon, slutar vid tolv. Då kanske vi ses :)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...