fredag 5 augusti 2011

50 - 17

Nu blev det en massa siffror som rubrik igen.
Begripligt???
Inte?!
Här kommer förklaringen.
50 stycken deltagare är vi just nu i Rivstart 2011 2.0. Lotta blev den 50:e deltagaren. Välkommen Lotta och alla ni andra deltagare...
17 då - jo det är antalet dagar kvar till vi kör igång Rivstarten!
Hörrni det blir färre och färre dagar - det som alldeles nyss var en månad är plötsligt bara 17 dagar.
Jag har lite planer för dessa 17 dagar för att inte få en allt för jobbig start. Jag kommer att återkomma till detta under morgondagen tänkte jag - om tid ges. Det är fullt upp minst nu för tiden minst sagt.
Hur kan det vara fullt upp när man "bara" semester?!

Ta nu en titt in på den uppdaterade deltagarlistan här och sen vill jag att ni berättar för mig hur ni förbereder er för Rivstarten - oavsett om det är helt ofokuserat fram till den 22:e eller om ni redan kört igång - jag vill veta. Jag vill ha inspiration och jag vill att alla andra deltagare ska få inspiration. För det behövs. Hjärnan behöver också vänja sig! Vänja sig vid det ny livet som komma skall.

Kram och pepp och fortsatt trevlig helg

3 kommentarer:

  1. Jag har precis (igår!) flyttat hem till Sverige efter ett år i USA. Så jag tänkte tillåta mig äta saker jag saknat i Sverige innan utmaningen. Gick ned lite över tio klo i USA, nu skall jag ner tjugo till! :) (Fast inte alla under rivstart, såklart!) Är superpeppad!!

    SvaraRadera
  2. Hejsan Cornelia!

    Jag skulle gärna vilja hänga med pa Rivstarten :) Mitt mal skulle da vara -6kg pa de 8 veckorna. Jag behöver en nystart nu efter en jobbig tid med stress pa jobb och dalig arbetsatmosfär.

    Känner mig redo för en Rivstart!

    mvh/ Ellen

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...