torsdag 28 juli 2011

Trettiosex- trea, sexa

Så många är vi just nu anmälda till Rivstart 2011 - 2.0 som kör i gång den 22 augusti! För egen del känns det skönt att veta att jag har en dag planerad redan nu när jag kör igång. När semestern ligger bakom mig och hösten nalkas - då jäklar.
Den senast uppdaterade deltagarlistan (för jag hoppas och tror att vi blir fler) hittar du alltid här. Mer information om hur det går till och hur du anmäler dig hittar du här. Och så har du väl inte missat nedräkningen här till vänster. Där håller du dig uppdaterad på hur många dagar det är kvar till Rivstarts-start!

Nu är det dags att hoppa in i sminket och piffa till sig för sommarens sista sändning. Idag är min sista dag på sommarvikariatet - lite ledsamt!

2 kommentarer:

  1. Hej, jag vill gärna vara med. Mitt mål är att gå ner 5 kg. Mvh Hovika

    SvaraRadera
  2. Får jag vara med även denna gången? Jag vill gå ner semesterkilona, så mitt mål är 7-8kilo

    www.viktresamedpropoints.blogg.se

    Startar redan imorgon och återkommer med startvikt tisdag! : )

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...