söndag 24 juli 2011

SJ SJ gamle vän

Idag gjorde jag ett litet inslag som uppföljning på tågkaoset.
Alla människor på stationen var vänliga och tillmötesgående och inte speciellt arga.
All tågpersonal på perrongerna som tog hand om förvirrade resenärer var trevliga.
Men när det kom till den ansvarige stötte jag på patrull.
Jag ville bara byta ett par ord, kanske få honom att berätta hur dagen sett ut på band.
Men ICKE!
Han hade trevligt kunnat avböja med att säga att han är så illa tvungen att hänvisa till presstjänsten - men nej. Han behövde vara otrevlig på kuppen.
Kanske är det cheferna som är problemet på SJ. Det är bara mina spekulationer.

Nåväl, det är hans förlust inte min att SJ framstår i dålig dager - IGEN!
Om en timme checkar jag ut från helgpasset.
Imorgon ser ni mig i rutan efter kl 15.

Over and out!

2 kommentarer:

  1. Hej!

    Jodå vi har setts förr. Jag hade en viktblogg tidigare som hette It´s now or never bland annat och det var någon gång 2007-2008 tror jag som vi höll kontakt ganska bra.

    Jag ser att du liksom jag också blivit mamma. Grattis :o)

    SvaraRadera
  2. Jamen precis, vi pratade rätt friskt då vill jag minnas.
    Just det, men jag tror nog att jag läste något redan innan om att din flickvän var gravid eller hur var det nu? Spännande!
    Vad heter ert barn och hur gammal är han/hon?
    Tack så mycket, vad söt du är.
    Kram själv!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...