fredag 22 juli 2011

Rivstart 2011 - 2.0

Min kära systerdotter, som var en av deltagarna i Rivstart 2011, hörde av sig o kollade om jag inte kunde tänka mig att dra igång en Rivstart efter semestern. Nog skulle jag behöva det! Allt för mycket glass har slunkit ner! Och jag har tänkt ta tag i det när hösten närmar sig. I augusti är det 10 år sedan min fösta viktresa. Då med Viktväktarna.

Nu undrar jag såklart - finns det intresse för en Rivstart 2011 - 2.0? Var du inte med i förra omgången kan du läsa mer om hur det går/gick till här.
Många av deltagarnas namn är länkar till bloggar. Titta gärna in hos dem också!

Vill du hänga på en Rivstart 2011 - 2.0?
Kommentera här eller släng iväg ett mail till cornelia.toneri@gmail.com

Kram o pepp

- Posted using BlogPress from my iPhone

15 kommentarer:

  1. Hej hej! Jag skulle behöva en spark i baken så jag kom igång igen..så detta skulle jag gärna vilja vara med på! :) Kram Malin

    SvaraRadera
  2. Hej! Jag skulle nog också kunna tänka mig att vara intresserad :)

    SvaraRadera
  3. Jag hänger gärna på igen!

    Kramen

    SvaraRadera
  4. Jag är med igen!

    Jag höll 75% av det jag rivstartade bort, så jag kör gärna ett varv till.

    SvaraRadera
  5. Va härligt. Mer detaljer kommer! Dela gärna infon på din blogg om du har en i länka till mitt Rivstartsinlägg. Ju fler vi blir - desto roligare!

    SvaraRadera
  6. YES naturligtvis är jag MED !!!

    SvaraRadera
  7. Jag vill gärna vara med, detta är nog precis vad jag behöver.

    SvaraRadera
  8. Jag vill oxå vara med! :) nu jäklar ska jag bli snygg :P

    SvaraRadera
  9. Ni är varmt välkomna i gänget. Länka gärna till detta inlägg och värva fler medlemmar!

    SvaraRadera
  10. Jag är gärna med igen! :)

    SvaraRadera
  11. Japp, jag är på! Skall se om vi kan fixa en blogg till det!

    SvaraRadera
  12. Chrissan och Henriettæ: härligt.
    Henriettæ - hojta till om du fixar en blogg så jag kan länka.
    KRam och pepp

    SvaraRadera
  13. Jag vill va med!! det verkar vara en bra grej det här :)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...