fredag 22 juli 2011

Rivstart 2011 - 2.0 var det alltså!

I denna stund känns det lite banalt att blogga om Rivstart och jag vill omedelbart säga att alla mina tankar går till Oslo, till de drabbade! Jag följer nyhetsbevakningen via alla medier och imorgon bitti klockan 7 när jag går in på redaktionen vet jag att det kommer att bli mitt jobb att ge ett lokalt bidrag på det ena eller andra sättet. Imorgon är jag en del av rapporteringen av detta ofattbara.



Men mitt i allt detta går vardagen vidare och jag är återigen imponerad och tacksam över det gensvar jag får när jag nu tänker dra igång ytterligare en rivstart. Rivstart 2011 - 2.0.
Sju timmar efter det att jag skrev inlägget här i bloggen har 18 personer anmält sitt intresse att vara med och som det är nu lutar det åt att vi kör igång den 22:e eller 29:e augusti. Jag återkommer med detaljerna.

Vill du hänga på? Vet du inte hur det funkar? Besök då denna sida och se hur det gick till när vi körde en omgång i början på året. Där ser ni vilka som var med, då var vi över 100 personer. Många av namnen är länkar till deltagarnas bloggar. In och kika vet jag! Nedanför deltagarlistan hittar du instruktioner. Datumen kommer ju att ändras till augusti men annars kör vi samma upplägg. Varför ändra på ett vinnande koncept?

Och vet ni, för att vi ska bli ännu fler kanske ni kan länka vidare på era bloggar, Facebook eller Twitter och berätta om vår Rivstart. Nu kör vi vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...