måndag 25 juli 2011

Rivstart 2011 - 2.0 "The Deltagarlista"


145 anmälda deltagare är det nästan så att skam går på torra land att jag inte har presenterat vilka dessa är - med länkar till bloggarna såklart (om en sådan finns). Men den som väntar på något gott som det bekant heter, behöver bara vänta tills nu. För här kommer den och den kommer att fyllas på allteftersom det blir fler deltagare.

Deltagarare - Mål att gå ner - Resultat
Cornelia - 5 kg
Heidi - 4 kg
Yvonne - 5 kg
Malin - 5,5 kg
Jennifer - 3,5 kg
Maggan - 5 kg
Prralin - 5 kg
Cinderella - 5 kg
Anna - 4 kg
Kia - 6 kg
Furulundskan - 5 kg
Sara H N - 5 kg
Anki - 6 kg
Elinb - 6 kg
Mimmi H - 5 kg
Susan A - 5 kg
Erica Numerett - 5,5 kg
Labbe - 6 kg
Bekymrade mamman - 6 kg
Malin M - 6 kg
Linda L - 6 kg
Gorgina - 5 kg
Josefina Å - 8 kg
Angelica - 8 kg
IdaNG - 5 kg
Lena - 3 kg
Chrissan - 5 kg
Jessica - 5 kg
Henriettæ - 7 kg
Lisa P - 4 kg
Helen - 5 kg
PiaJohanna - 6 kg
Åse - 7 kg
LottaK - 5 kg
Cecilia - 5 kg
Jennie Lennartsson - 6 kg
Hovika - 5 kg
ThereseS - 3 kg
Sanna - 6 kg
Annika K - 5 kg
Katarina - 7 kg
Coyntha - 6 kg
Ilfart - 5 kg
Emma - 5 kg
Alexandra - 5 kg
MariaK - 5 kg
WellnessMaria - 7 kg
Binabus - 7 kg
Lotta - 5 kg
Jessica - 2,5 kg
Malin O - 5 kg
Myra - 8 kg
PernillaBe - 6 kg
EllenN - 7 kg
SofiaWerlin - 8 kg
HelénJ - 5 kg
Gitsan - 3 kg
Ingeli - 5 kg
MalinP - 5 kg
LisaL - 4 kg
Angelika - 5 kg
SofiaWelin - 5 kg
PernillaD - 8 kg
FiaB - 5 kg
Pinglan - 5 kg
Ecca - 7 kg
LenaS - 5 kg
AnnieA - 5 kg
Malin - 8 kg
ÅsaA - 6,1 kg
EleonohraP - 6 kg
PriyaE - 5 kg
Becky84 - 8 kg
Minendie - 3 kg
Fetknoppen - 8 kg 
Ellen - 5 kg
AnnaI - 5 kg
JosefinD - 4 kg
SaraL - 5 kg
ElinA - 5,3 kg
Annika - 5 kg
HelenH - 3,5 kg
Snigel - 4 kg
Johanna - 10 kg
Katarina - 5 kg
Tina M - 4 kg
Karro - 5 kg
KatarinaGu - 6 kg
Sjuttifyratillsexti - 5 kg
MariaC - 4 kg
KatarinaGi - 6 kg
Gisela - 5 kg
Linda - 5 kg
JosefinG - 2,5 kg
n00bis - 5 kg
Emanuel - 6 kg
Sussi - 5 kg
Ullis - 4 kg
SabinaK - 5 kg
ThereseM - 5 kg
MiaR - 4 kg
AnnaJ - 3 kg
AnnaH - 6 kg
StinaJ - 4 kg
smala jag - 8 kg
Kathrin - 6 kg
ÅsaS - 5 kg
Clementine - 5 kg
AnnicaJ - 3 kg
HjördisF - 5,5 kg
LindaA - 5 kg
AmeliM - 5 kg
EvaE - 5 kg
Ann B J - 6 kg
Emmi - 5 kg
Rainer - 3 kg
Amanda - 6 kg
Nathalie - 6 kg
Rebecca - 4 kg
Helena - 5 kg
Jessi - 4 kg
Åsa - 4 kg
Clara - 8 kg
UlrikaP - 8 kg
EmilieB - 7 kg
SandraÅ - 6 kg
SaraE - 5 kg
MariaL - 5 kg
Savannah - 5 kg
JuliaK - 5 kg
JessicaR - 6 kg
KerstinJ - 3 kg
SandraJ - 4 kg
EvelinaN -
CamillaN - 5 kg
Margitha - 5 kg
NinaJ - 10 kg
JennyS - 8,5 kg
LisaG - 5 kg
Rose-MarieK - 10 kg
JohannaSL - 6 kg
Lindus - 5,5 kg
EmelieYA - 4 kg
therese claesson - 5 kg
tjocka tanten - 5 kg

Sådär, skulle jag ha glömt någon eller glömt någon blogg eller länkat fel eller nåt annat får ni hojta till. Annars så tycker jag att vi gör som vanligt. Ni rapporterar vilket mål ni har att gå ner på de åtta veckorna med start den 22 augusti och sen rapporterar ni resultatet varje vecka eller varannan eller hur ni väljer att väga er. Vill ni redan nu meddela ett mål går det bra, vill ni vänta till det närmar sig så går det bra. Det är ju trots allt en stund kvar till startskottet går.

Nu ser vi fram emot den 22 augusti och planerar för vår nystart.
Min erfarenhet säger mig att det är bra att ha tid på sig att vänja sig vid tanken att man ska sätta igång. Och nu har vi några dagar på oss.

Är du fortfarande inte anmäld som deltagare och känner för att haka på, då är det inte för sent.
Titta in här, läs mer om hur det går till och sen skriver du en kommentar eller mailar mig att du vill vara med så lägger jag till dig på listan. Ju fler vi är desto roligare blir det.

Och sprid gärna budskapet vidare!

52 kommentarer:

  1. Hej Cornelia!

    Jag vill gärna vara med (igen)!

    kram Pia

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Jag vill gärna hänga på den här utmaningen!

    Hälsningar Therese

    SvaraRadera
  3. Hej! Jag vill gärna vara med. Mitt mål är -5kg. / Hovika

    SvaraRadera
  4. Therese: va kul att du vill hänga på. Har du någon blogg du vill att jag länkar till så hojta till. Annars får du gärna slänga iväg ett mail till mig så att jag kan nå dig när det närmar sig :-) maila på cornelia.toneri@gmail.com

    SvaraRadera
  5. Jag hänger på igen! Återkommer med vikten då jag skall köra redan från idag... skall se vad som kan bli rimligt! KRAM och kör hårt! Har rensat och fixat i bloggen... nu kör vi!

    SvaraRadera
  6. Hejsan!
    5kg hoppas jag tappa under dessa veckor!

    SvaraRadera
  7. Jag hittade dig via min vän Åse.. Jag måste gå ner mina semester kilon plus lite bekmvänlighets kilon så 7 kg är mitt mål!

    SvaraRadera
  8. Jag håller ju på med min augustiutmaning men därefter så kan jag ju fortsätta med rivstartsutmaningen, eller rättare sagt gå över till den samtiodigt den 22 augusti!
    Jag är på helt enkelt o tänker mig gå ner minst 5 kilo!
    Min blogg www.viktinfo.wordpress.com

    Lotta

    SvaraRadera
  9. Jag hänger gärna på! Vad mitt viktmål kommer vara vet jag inte just nu, men återkommer närmare start :)

    SvaraRadera
  10. Så klart jag länkade :) Tror det blev en miss när du la in mig och Malin O på listan, jag är olänkad och Malin O är länkad till mig :)

    SvaraRadera
  11. Hej!
    Jag skulle gärna vilja vara med på rivstarten, men vet ännu inte vad jag riktigt vill ha för mål. :)

    SvaraRadera
  12. Jag hoppar på igen! =) -7kg

    SvaraRadera
  13. Jag vill också haka på! men återkommer om hur mkt jag vill gå ner :)

    SvaraRadera
  14. Hej!

    Jag skulle vilja vara med :) och på dessa åtta veckor hoppas jag att jag går ner 8 kg. Jag har redan påbörjat min viktnedgång, men jag ser detta som en bra peppning på vägen :)

    SvaraRadera
  15. Jag har inte angett något mål, men jag vet inte om jag vill det... Eftersom jag stått still sedan årsskiftet så handlar det mest om att få våg-fan att röra på sig över huvudtaget. Jag vill inte "jinxa" det hela genom att sätta ett mål. Är det OK?

    SvaraRadera
  16. Hello! Jag ärlätt på!! Nu ska dom där jävla kilorna bort punkt slut! Mitt mål är 5.5 kg till att börja med.

    SvaraRadera
  17. Jag vill ha massa pepp då jag ska börja med pulver imron efter 10 års jojo-bantning.

    http://undersextiofemkilo.blogg.se

    SvaraRadera
  18. Hej.
    Jag tänkte höra om du kunde ändra min bloggadress? Har en där jag skriver om min viktresa. Det är Malin, ganska långt ner på listan, som vill gå ner 8 kg du ska ändra på :) adressen är http://malinstraning.blogg.se/. Tack så mycket :)

    SvaraRadera
  19. Jag vill va med :) Mitt första delmål är 5 kg

    SvaraRadera
  20. Jag hakar på! Mitt mål är -5 kg!

    SvaraRadera
  21. Jag vill också vara med!

    :-)

    Mitt mål är -4kg

    www.snigeltakt.wordpress.com

    /Snigel

    SvaraRadera
  22. Hejsan!
    Jag vill gärna vara med också, mitt mål är att gå ner till 81 kg. Startvikt 84.5 kg så jag ska gå ner 3.5 kg på dessa 8 veckor.

    Jag är gärna med i facebookgruppen, du kan hitta mig på https://www.facebook.com/helen.holmberg

    Jag bloggar på http://helenholmberg.se

    SvaraRadera
  23. Hejsan!
    Jag vill gärna vara med i utmaningen. Startvikt 84.5kg, mål 81kg dvs gå ner 3.5 kg på 8 veckor. Lägg gärna till mig i er facebook grupp:
    http://www.facebook.com/helen.holmberg

    Jag bloggar på:
    http://helenholmberg.se

    Dags gå ner de sista kilona på min resa och ser framemot det här! Hälsningar Helen (-30 kg hittills)

    SvaraRadera
  24. Hej!
    Jag skulle gärna vilja vara med i din utmaning =) Jättebra idé! Blir så mycket enklare då man är fler som kan peppa en =)


    // Karro

    SvaraRadera
  25. Hej.
    Vet inte om du fick min förra kommentar, men skriver igen =)

    Jag vill gärna vara med i din utmaning. Sjukt bra idé, så mycket enklare att hålla sig fokuserad då. =) Mitt mål under dessa veckor är att gå ner -5 kg. Men jag hoppas på mer =)

    Jag bloggar på: www.karolinabergman.webblogg.se

    // Karro

    SvaraRadera
  26. Hej! Vilken fantastisk grej! Om jag får så vill jag jättegärna vara med, har precis skapat min "nya" blogg för att kunna ventilera mina tankar kring min viktnedgång.

    Mitt mål är nog rimligt att gå ner 5kg. Men då får jag kämpa hårt, (fast det kanske är det som är meningen med en rivstart?)

    Mvh - sjuttifyratillsexti

    SvaraRadera
  27. Nu ha jag bestämt mig, äntligen!

    -2.5kg är mitt mål

    SvaraRadera
  28. Hej,

    Jag hänger gärna på också :)
    Mitt mål är att 5 kg ska försvinna under dessa veckor

    SvaraRadera
  29. Jahapp, jag tror det är dags att sprida lite manlig fägring över rivstarten (för om jag inte läst fel är det enbart tjejer med än så länge).

    Jag hakar på! Ribban lägger jag högt på 6 kilo, jag har på måndag 7-8 kilo kvar till min målvikt...

    SvaraRadera
  30. Vilken bra idé! Precis vad jag behöver. Vill gärna haka på i detta race.
    Mitt mål är att gå ner 5 kilo.
    Väger idag 87,9 kg
    Så 82,9 kg blir målet under dessa veckor.

    Blogg: http://overviktig.blogspot.com/
    FB: http://www.facebook.com/pages/%C3%96verviktig/180667945322726
    Mail: overviktig@gmail.com

    Kramizar n00bis

    SvaraRadera
  31. Såg att du kallar mig "jag" i loistan.. skriv *fetknoppen* ;)
    jag ska gå ner nånstans mellan 20-30kg.

    SvaraRadera
  32. Du kan sätta 5 kg som mål för mig!

    SvaraRadera
  33. Hej!
    Det är måste jag bara hänga på! Har många kilo kvar att jobba bort innan jag är normalviktig men börjar med målet: -6 kg på dessa 8 veckor!

    SvaraRadera
  34. Såg att Pernilla D inte hade anmält sitt mål här, men hon skrev i ett av mina inlägg på fejjan att hon ville gå ner -8kg :)

    SvaraRadera
  35. Hej :) jag är gärna med. Rivstart behövs efter all glass och godis :P
    väger in mig på måndag :) vill gå ner -5kg

    SvaraRadera
  36. Hej!!
    Jag vill gärna vara med så jag antar utmaningen!! Mitt mål är att gå ner 4 kilo på dessa 8 veckor! Kul initativ :)

    SvaraRadera
  37. Hej svejs! Har vägt in mig idag, eftersom fredag är min vägdag och skulle bara vilja justera mitt mal till -7kg. Detta eftersom -6,7kg innebär att jag är nere pa normalvikt enligt BMI skalan :) Sa ja, -7kg kör vi pa!

    Pepp!

    SvaraRadera
  38. Hej, har nu bestämt mig för att jag vill gå ner 5 kg :)

    SvaraRadera
  39. Jag vill jätte gärna vara med och Jag börjar med en startvikt på 82 kg och vill gärna gå ner 5 kg på dessa 8 veckor:)
    Häls Helena

    SvaraRadera
  40. jag vill gärna vara med! 3 kg från senaste vägningen vill jag gå ner!

    SvaraRadera
  41. Hej!
    Jag hittade din blogg via en tjejs blogg. Jag vill jättegärna vara med i Rivstarten!
    Jag kommer under dessa veckor försöka att gå ner 6kg.
    // VIKT´iga Amanda

    SvaraRadera
  42. Såhär i sista stund hoppar jag också på! Vill gå ner 5 kg!
    /Emmi

    SvaraRadera
  43. Oj har ju glömt att skriva vad jag vill gå ner, sätt -5 kg på mig :)

    SvaraRadera
  44. Jag trodde väl aldrig att jag skulle vara nöjd med ett plus. Men d är jag :)

    Jag hoppar av innan jag ens börjat. Nästa år är jag med i Rivstarten igen. Om allt går vägen har jag då inte bara mina nuvarande onödiga kilon att bli av med utan även några graviditetskilon.

    Lycka till! Kämpa på! Ni är grymma!

    SvaraRadera
  45. Hej

    Jag vill gärna vara med

    Start 22/8, vikt 73,5
    Mål 65 kg

    SvaraRadera
  46. Fick denna länk av en kompis, jag vill också vara med! :-) mitt mål är -5,5 kg

    SvaraRadera
  47. Kul att du vill haka på Lindus - jag har lagt till dig i listan. Hur kommer jag lättast i kontakt med dig? har du någon blogg? annars kanske du kan maila mig dina kontaktuppgifter på cornelia.toneri@gmail.com. Kram och pepp

    SvaraRadera
  48. Jag vill vara med , therese claesson vill gå ner 5 kg

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...