onsdag 13 juli 2011

Jag gjorde det

Återigen en dag som inte blev som den var tänkt. Igår skulle jag shoppat kläderna till jobbet men fick hoppa över det då J inte mådde riktigt bra på morgonen. Idag skulle jag också shoppat kläder på förmiddagen men J som mådde bättre igår blev sämre under natten och har varit sängliggande hela dan!

Därmed ingen shopping o inget jobb!
Men... På eftermiddagen när jag sövt lilla V fick jag dispens att åka hemifrån en stund. Vips sa det så befann jag mig på H&M. Denhär påsen fick jag med mig...




Vad det är i? Det får ni se i rutan såsmåningom!

För övrigt har jag varit hemmamamma idag.

Varit på barnvagnspromenad...



Och myst på en filt på gården...




Nu sover lilla V. Det blir nog ingen fotboll. Familjen behöver sömn istället. Vi hörs imorgon!

- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Spännande! Följer dig i rutan=)

    SvaraRadera
  2. Shoppa när man måste brukar sluta med att man kommer hem med tomma påsar, men du verkar ha lyckats.;)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...