torsdag 14 juli 2011

Inspirerande bloggar

I fyra år har jag bloggat mer eller mindre frekvent.
Många bloggare har jag stött på genom åren, viktbloggare, vardagsbloggare, andra bloggare.
Listan på favoriter här till höger har växt och organiserats om i kategorier allt eftersom.

Nu känner jag mig lite som pånyttförr efter min frånvaro i bloggvärlden och vad passar då bättre än att hitta lite nya bloggar att läsa. Inte för att jag vill byta ut de gamla utan för att komplettera med lite nytt och friskt blod!



Ge mig ett tips på din favoritblogg. Skriv med länken och en kort mening om varför du läser den och vad den handlar om i stort. Det kanske är din egen blogg eller någon helt annan. Tackar ödmjukast på förhand!

1 kommentar:

  1. hej, jag rekommenderar Kostdoktorn.se

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...