måndag 11 juli 2011

I rutan igen

Sminkningen börjar kännas mindre och mindre som ett hot.
Håret är dessvärre fortfarande det stora sorgebarnet. Det brukar ju bara snurras upp i en knut och så är det bra med det. I rutan syns alla små skavanker dubbelt upp! Suck!



Imorgon är det dags för shopping, hittills har jag hankat mig runt på en gammal kollegas kläder men nu måste jag handla egna. Skulle ha gjort det tidigare men förra veckans sjukdom ändrade mitt schema lite och jag kan tacka gudarna att jag och Cissi har samma storlek i stort sett.
För vem som helst skulle detta låta som en dröm. Mitt jobb är att handla kläder. För mig är det en mardröm. Shopping är inte min grej. Får se om jag får med mig frugan in i butiken...

7 kommentarer:

  1. Hej Cornelia!
    Så himla roligt att komma åt din blogg igen. Jag slutade att blogga ungefär i samma veva som du låste din. Har funderat på att börja igen, men jag inte bestämt mig. Ett stort skäl till att börja igen är alla andra bloggare som man "träffar" :-) Och dig har jag verkligen saknat! Så kul att se dig igen!
    //Karin

    SvaraRadera
  2. Hej Karin, välkommen tillbaka. Känner lite som du. Jag saknade mina kompisar här i internetvärlden.
    Börjar du igen har du en läsare här, annars får du gärna bara titta in här och kommentera. kram kram

    SvaraRadera
  3. Hej! Vad roligt att du är tillbaka! Jag har kollat på dina sändningar på nätet och du är ju jätteduktig. Jag vet vad du menar med att klädshopping inte alltid är så roligt... Hoppas du hittar nåt du tycker om imorgon. Kram

    SvaraRadera
  4. Hej där, va kul att du kollat. Tack!
    Chefen sa att det inte skulle vara svart helst! Suck! :-)

    SvaraRadera
  5. Tack snälla för din inspirerande blogg! Den har jag lagt till bland favoriterna.

    SvaraRadera
  6. Tack för dina fina ord :-)

    SvaraRadera
  7. håller tummarna för shoppingen !!
    ha en bra dag..

    Kram

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...