måndag 18 juli 2011

Det står en bil i mitt badkar





Just hemkommen hittar jag detta i badkaret. En påminnelse om det älskade lilla livet som kom till oss för snart ett år sen - elva månader på onsdag!

Det lilla livet som höll mig vaken två timmar i natt o höll på att göra mig galen.

Det lilla livet som är orsaken till att jag sover på madrass i annat rum inatt. Måste få sova - annars går jobbet åt pipan.

Det lilla livet som ska se till att jag får många o långa promenader de närmaste veckorna.

Det lilla livet som är det sötaste som finns!
Älskade lilla V.

- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

  1. Är det inte bättre med ubåt än bil i badkar? :)

    SvaraRadera
  2. Härliga Cornelia!
    Tack för de fina orden, jag blir så glad!
    I väntan på en egen liten V så får resandet bli min näring. Det fina är att man aldrig blir för gammal för att resa. Stor kram

    SvaraRadera
  3. Underbart eller hur?! Allt ha barn har både en fram och en baksida, men visst är det i det stora hela något alldeles underbart!?

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...