tisdag 24 maj 2011

Det guldet blev inte till sand

Som person är jag ganska skeptisk mot nya saker.
Jag gillar att ha det som det alltid har varit och satsar ofta på säkra kort.
Som jag har nämnt tidigare är jag dock Buzzador och via det får jag ibland testa saker som jag aldrig annars stött på, jag har skrivit lite om produkter jag testar och vissa har haft förmånen att vinna rengöringsset från Cliniderm tack vare det.



De senaste veckorna har jag testat på en annan grej via Buzzador. Nämligen att sälja guld och få pengar för det. Det trodde jag väl ändå aldrig att jag skulle göra.
Inte för att jag har massor av guld liggande som jag ändå inte behöver men lite hade jag.
Så varför inte tänkte jag.
Anmälde mig till kampanjen och fick en påse hemskickad. Postade den och dagen efter dök det upp ett SMS som talade om vad mitt lilla guld var värt. Riktigt smidigt måste jag säga. Man kan sälja både rött och vitt guld och jag önskar nästan att jag hade haft lite mer liggande.

Det fina i kråksången var att som Buzzador fick man lite extra betalt för varje gram guld och nu kan du få ta del av samma erbjudande. Så har du lite guld som ligger och skräpar, ta chansen och sälj det, supersmidigt och välkomna extrapengar till semesterkassan kanske?

Använd denhär länken, det är bara via den du får erbjudandet!
Kör på!

1 kommentar:

  1. Tack för tipset! ska genast kolla om det ligger lite gammalt guld o skrotar :)
    kram Pilla

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...