tisdag 5 april 2011

Det gör ont...

Upp som en som och ner som en pannkaka. Var alltså ute och sprang igår. Inatt kunde jag inte riktigt sova. När jag vaknade i morse – klockan fyra eftersom det var en Kalmardag idag – kände jag varför. Jätteont i högra sidan av ryggen. Klarade mig hyggligt under morgonen och under tågresan ner men väl i Kalmar var jag tvungen att ta en Ipren så ont gjorde det.
Eftersom vi hade grupparbete under eftermiddagen beslutade jag mig för att åka hem tidigare. Var hemma redan halv fyra igen. På plats hemma i lägenheten igen kom värken tillbaka, nu mer som ett band över ryggen. Förbannat ont gjorde det och jag fick ta en Ipren till. Nu har jag ätit god middag, tagit ett bad och legat på spikmattan en stund. Strax kryper jag ner under täcket. Jag skyller skiten på löpningen och att jag är förbaskat otränat. Måste ha belastat galet eller nåt, imorgon bitti tänker jag vakna utan värk! Punkt!

För övrigt är jag överväldigad och glad över alla som vill fortsätta läsa min blogg när jag stänger den inom kort. Mer info om det kan du läsa här. Jag noterar allas mail i en lista och skickar inbjudan så fort jag stänger bloggen!

Over and out
Kram och pepp

3 kommentarer:

  1. Tack för att jag får fortsätta läsa. Jag vet från tidigare erfarenhet att det är jättelätt att glömma läsa låsta bloggar, eftersom man inte får reda på i Google Reader att ett nytt inlägg har lagts upp. Därför reggade jag mig med min epostadress så nu skall jag tydligen få ett mail varje gång du skrivit nått! Kram

    SvaraRadera
  2. Kan bara säga att jag känner igen den där ryggvärken... Kan det vara ett tecken på att vi börjar bli gamla? Ryggvärk, sendrag och tandlossning hör väl åldern till;) Nä skämt å sida, krya på ryggen nu! Kram

    SvaraRadera
  3. Tack för injudan :)
    Hoppas ryggvärken ger med sig! Strongt att du ger dig ut på löprunda när det fortfarande är ganska kallt o trist!
    Tycker själv att jag är rätt stel i alla leder - blir lätt att man bär fel som den lite stressade småbarnsförälder man ibland är... :) Jag försöker motverka med så många promenader som möjligt. Någon löpning ska vi inte tala om än... :)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...