söndag 6 mars 2011

Min nya bästa kompis

Den ser ut såhär!





Kan inte förstå att jag någonsin klarat mig utan.

Status i övrigt:

• vi är på plats i Linköping sedan i måndags. Tack alla som hjälpte till att göra det möjligt.
• praktiken fortskrider. Förra veckan träffade jag Figge Norling bland annat.
• jag har lyckats bli sjuk. I torsdags o fredags låg jag däckad med huvudvärk från helvetet. Kändes som huvudet satt fastspänt i en sådan där mojäng som fanns på bänken i träslöjden om ni vet jag menar. I går eftermiddags började jag bli skakis o trött. I morse vaknade jag med halsont o orkar knappt gå från soffan till köket. Huvudet är fortfarande kvar i träslöjden!

Nu loggar jag ut igen!
Kram och pepp

- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Men, kul att du bloggat. Det var efterlängtat;) Diskmaskinen måste vara den bästa uppfinningen näst efter hjulet! Krya nu på dig rejält! Krya-på-dig-kramar från Karlskrona

    SvaraRadera
  2. En liten sen rapportering om sista rivstartsresultatet :)

    Smala Jessica +/- 0 kg
    Andreas +/- 0 kg

    Peppkram

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...