torsdag 3 februari 2011

Slutligt resultat (nästan) vecka 4 i Rivstarten

Jag saknar 22 resultat och jag vet att de brukar ticka in. Det är därför jag skriver nästan!
Denna veckan har jag provat en ny variant som är lite mindre tidskrävande för mig men som kanske ställt till det lite för er deltagare.
Alla resultat som kommit in efter att jag publicerade resultatet i måndags kväll har jag sparat på hög till idag.
Därför har det lyst lite extra rött i listan denna veckan men det har det varit värt, det har sparat lite tid till mig.

Men nu som sagt är listan uppdaterad. Du hittar den här. Vad det gäller ni 22 som inte rapporterat resultatet ännu - er kommer jag att jaga, som vanligt :-)

Kram och pepp på er alla

5 kommentarer:

  1. + 0,5 kg för min del denna vecka. Så sammanlagt blir det -0,2 kg på rivstarten (tror jag).

    Ha det bra! Peppkram

    SvaraRadera
  2. Hej, hej! -0,2 kg var det förra veckan! Det trodde jag att jag hade rapporterat!

    SvaraRadera
  3. jaså, jag blir förvirrad. har för mig jag gett dig varannan vecka :)
    men ja, det är samma vikt nu som sist iallafall! ^^
    kram! :D

    SvaraRadera
  4. OK, det var förra veckan, denna veckan ingen vägning på VV så jag avstår från att svara. Skriv 0 så får vi se nästa vecka. Vill inte redovisa resultatet från min egen våg, det är inte rättvist.

    SvaraRadera
  5. tack ska du ha :) snäll du är!
    du är ju en stor förebild!
    kram

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...