söndag 13 februari 2011

Jag förstår piken - den är inte ens fin

V har börjat få riktigt vassa nypor och naglarna växer i raketfart och är sjukt svåra att klippa.
Därför kan det göra ganska ont om hon får tag i nåt ställe att nypa till på.
Det senaste är att hon nyper till i min dubbelhaka när hon sitter i famnen.

Min dubbelhaka brukar uppenbara sig någonstans när jag går över från 69-70 kg.
Varje gång.
J brukar kunna titta på mig och säga:
-Har du gått över 70 nu igen.
Så säkert är det att dubbelhakan uppenbarar sig just då.

Och med tanke på att jag nu väger runt 7-8 kilo ytterligare så finns det både en trippel och en skvadruppelhaka att nypa till i.
Det gör förbaskat ont och jag förstår piken.
Den är ju inte ens fin.

3 kommentarer:

  1. Också ett sätt att se det på :)

    SvaraRadera
  2. Hahaha, det där med dubbelhaka känner jag igen ;-)

    SvaraRadera
  3. -4,5 kg totalt nu.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...