måndag 21 februari 2011

En massa sista och ett första

Förra veckan innehöll en hel massa sista av allt.
*sista gången vi var på babycafé i Norrliden med lillan
*sista gången vi var på BHV i Kalmar med lillan
*sista gången jag åkte till skolan från lägenheten i Kalmar
*sista gången jag åkte och storhandlade (fast det blev småhandlade) på Maxi
*sista promenaden på vanliga promenadstråket
och så vidare och så vidare. Sista veckan i Kalmar helt enkelt.

MEN
Veckan innehöll också ett första.
Jag har förlorat min sushioskuld!
I tisdags tog Malin och Emma, mina redaktionspolare, med mig till Kalmars (enda?) sushi-hak.
Det blev succé från första slicken.
Älskade det!
Hur har jag kunnat missa detta beroendeframkallande koncept?
Det var första gången men definitivt inte sista.
Alla hade vi glömt kamera men Malin förevigade ögonblicket med sin iPhöööne.

Min tallrik - eller egenligen Malins tallrik men jag åt en likadan.


In action.
Vill poängtera att jag inte äter med pinnar på detta sätt.
Ska bara förflytta wasabin till sojan!!!

4 kommentarer:

  1. Hejsvejs!!
    kommer inte att raortera något denna vecka 7, för det är kaos i mitt liv...
    Nästa rapp nöir inför vecka 8 den sista...
    Hoppas andra har lyckats bättre än jag har...
    Kram

    SvaraRadera
  2. Åh sushi, så gott och faktiskt väldigt enkelt att göra hemma. Som sagt, det är verkligen beroendeframkallande=) Kram

    SvaraRadera
  3. Sushi är toppengott, har du aldrig varit sugen innan?

    SvaraRadera
  4. lite resultat för veckan. -6,9kg. Här snubblar man på mållinjen med 0,1kg haha!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...