lördag 26 februari 2011

En förklaring till frånvaron

Helt enkelt långa dagar!
Har alltså bott i Kisa denna veckan och pendlat in till praktiken i Linköping.
Det ger tidiga mornar och ganska sena kvällar.
Den lilla tid jag har haft att spendera har jag spenderat med min lilla familj.
Men ni ska veta att veckan har bjudit på Palmemord, vargjakt och apoteksgrubblerier.
Nästa vecka kommer min kära nuna förmodligen synas i ett litet inslag i 24corren.se
Då hör jag av mig.
Nu väntar vi med spänning på den fjärde och sista deltävlingen i Mello 2011.
Längre inlägg än så blir det inte i bloggen idag.
Så var det med den saken!

9 kommentarer:

  1. Hej!
    -0,4 kg blev veckans resultat. Har totalt gått ner 6,9 kg. Det är jag så nöjd med men det känns ju lite surt att vara 100 g från målet...
    Ha en bra vecka!

    Kram Pia

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Hoppas det går bra med jobbet och boendet, det är klart att bloggen ska stå tillbaka så du hinner spendera den lilla tiden som är kvar med din familj!

    Rapporterar ändå rivstartsresultatet för denna vecka. Jag lyckades avsluta betydligt bättre än jag började, med ett minus på 1,5 kg till idag.

    Nådde alltså inte riktigt upp till mål, och tyvärr är minuset mer hänförligt till att det hänt en del negativt som gjort att jag inte haft någon aptit, snarare än att jag ätit rätt och tränat bra. Men inget ont som inte för något gott med sig!

    Ha en bra vecka!

    SvaraRadera
  3. Hej Cornelia! Hoppas att allt är och att ni kommit iordning efter flytten. Här kommer mitt slutliga resultat för rivstart, -7,4kg. Det har varit riktigt kul att följa alla kämpar de här 8 veckorna :) Peppkram

    SvaraRadera
  4. Jag har lite dåligt koll på rivstarten nu, men visst är det sista vägningen nu? I så fall gick jag i mål på +/- noll, dvs -0.4 kg sen sist. Känner mig dock inte speciellt nedslagen för det. ;)

    SvaraRadera
  5. Rivstartsresultat vecka 8: -0.9

    SvaraRadera
  6. Sista resultatet - 0,5 vilket blir - 3,8kg på dessa veckor, missar mitt mål på -5 men är ju en bit på vägen. Tack snälla du för rivstart, det va vad jag behövde :-)

    SvaraRadera
  7. Kanske ska skriva under oxå///
    -0,5 va från elinb :)

    SvaraRadera
  8. det är så det blir ibland och det får det bli, man gör det man måste och orkar! Kram

    SvaraRadera
  9. Nu var det rysligt längesedan du bloggade, saknar dina inlägg jättemycket=) Hoppas att du snart är i form för blogging;) Kram

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...