torsdag 27 januari 2011

Å vinnarna är...

Då var det äntligen dags att presentera vinnarna i Clinidermtävlingen. Totalt 12 stycken var med och tävlade och bland dessa har jag dragit lott. Trumvirvel...
Tada!

Vinnare nummer 1 är Helen Wallström med motiveringen:
"å varför vill jag vinna... jo för att min hy verkligen blir som sandpapper på vintern å jag är dålig på att köpa bra produkter.. tycker det är för dyrt men sen så vet jag inte vad som är bra för mig.. vore ju guld att få prova på å se om cliniderm är bra för mig. Vore ju även bra så här mitt i rivstarten som lite belöning när man kämpar så hårt!"

Vinnare nummer 2 är Malin Junghard med motiveringen:
"Jag har testat massvis med produkter och lagt ner massvis med pengar på min hy... den påverkas jättemycket av klimatet här och blir liksom yttorr (speciellt på vintern). Jag tycker inte att något har funkat hitills. Jag skulle jättegärna vilja vinna det här kitet eftersom att det skulle ge mig en chans att få testa Cliniderm - så att jag kan se om det funkar på mig utan att behöva lägga ut en massa pengar på själva testandet!"

Vinnare nummer 3 är Malin Persson med motiveringen:
"Student och så fattig att jag tvingas tvätta ansiktet i tvål jag köpt på Ullared, det är förnedrande. Dessutom kan jag behöva lite anti-åldersnojekräm nu när en snygg kille på jobbet trodde att jag var 35 år. Jag är som bekant 28 år."
Grattis säger jag till vinnarna! Priset kommer på posten!

4 kommentarer:

  1. Tjohooo!
    Jag vinner ju aldrig någonting. Varken tur i spel eller kärlek! Men nu vänder turen, jag känner det på mig!!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hejsan, min vikt uppdatering:
    - 2,4 kg! så sammanlagt - 4,6 kg
    rätt så nöjd :D hihi!

    SvaraRadera
  3. Hej! Tyvär måste jag hoppa av utmaningen då jag inte kan uppge min viktnedgång då jag ska delta i programet du är vad du äter!!! Men jag tackar för denna tiden!!! KRAM!

    SvaraRadera
  4. Tänk att jag vann.. Lycklig kanske man ska köpa sig en lott nu;-) tack igen!!!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...