lördag 1 januari 2011

Vi närmar oss 300

Just nu är vi 68 deltagare i Rivstart 2011.
Tillsammans ska vi gå ner 297,6 kilo på 8 veckor.
Och då är det 7 av oss som ännu inte anmält något mål.
Sannolikheten är alltså stor att vi spränger 300 kilos-gränsen i antal kilo vi vill gå ner på dessa veckor.

300 kilo, det är mycket det!

Och du, du som funderar på att ge dig till känna och haka på tåget men inte riktigt tagit steget.
Det är inte för sent.
Kika in här, läs allt om hur det går till och titta kanske in på någon av de andra deltagarnas bloggar för att hitta inspiration!
Och när du bestämt dig är du varmt välkommen att hänga på Rivstarts-tåget!

2 kommentarer:

  1. Gott nytt år på dig! Går gärna med i Rivstart i år igen. 5 kg vill jag gå ned till den 28 februari. Sen är det Florida som gäller!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Hej och god fortsättning! Jag finns med på din lista som AnonymAnna, men jag hade gärna haft med länk till min blogg. Om du vill så kan du också ändra mitt namn - till "tvåtusenelva". Vill också berömma dig för mycket bra initiativ! Ser fram emot detta :)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...