söndag 2 januari 2011

Vi hann upp till 80 idag...

Imorgon kör jag, och säkert många med mig, igång det nya livet.
Idag steg siffran upp till 80 deltagare i Rivstarten.
Kolla in alla deltagare här.
Nya bloggar att läsa och få inspiration från.
Tillsammans ska vi gå ner 386,6 kilo.
Och än är det inte för sent att anmäla sig.
Du hittar all information om hur det går till här.

Nu kör vi så det ryker hörrni!
Och glöm inte att gå in och tipsa om ämnen ni vill läsa om, mer info här.
Godnatt vänner! Imorgon är första dagen på resten av ditt liv!

6 kommentarer:

  1. Hej. Rivstart 2011 verkar skoj så det vill jag också vara med på =) man ska skicka adress till bloggen? isåfall: http://whoislosli.blogspot.com/

    namn: Losli

    startvikt: ? (väger mig imorgon bitti)
    mål att gå ner på 8 veckor: 6 kg (0,75 kg / vecka )

    något jag missat?
    mvh//losli

    SvaraRadera
  2. Godmorgon! Min startvikt är 82,4 kg. NU KÖR VI! :) Kramis

    SvaraRadera
  3. Jag är oxå med!
    Dagens start vikt; 66,4 kg
    Målvikt 28 februari 55 kg alltså minus 11,4 kg

    KRAM Annika K
    ps.. har lagt till dig på FB... blir gärna medlem i gruppen!

    SvaraRadera
  4. Nu har jag vägt in mig och jul/nyår hade faktiskt varit mig ganska nådig, plus 0.8 bara. Så, -3 får bli mitt mål (och stanna där naturligtvis!). Nu kör vi! Kram

    SvaraRadera
  5. Jag vill också vara med!!
    Startvikt 68 och mitt mål är 64 så minus 4kg.
    Sanna är namnet!

    SvaraRadera
  6. Hej!
    Satt och läste om Rivstart 2010 och blev så sugen att vara med på 2011's Rivstart!

    Bettan:
    Startvikt: 71
    Mål på 8 veckor: 5 kg (0,62 kg/vecka)

    Lägger till dig på Facebook också!

    Heja alla duktiga!!!!!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...