torsdag 27 januari 2011

Spana in och inspireras

Titta in hos denhär tjejen och inspireras av en viktnedgång på drygt 30 kilo!!!
Wow säger jag - du är ett föredöme Maria!

Vill man inspireras på annat sätt kan man göra som jag gjorde igår, man kan se sig själv på en videosnutt man inte trodde man var med på. Då slinker den inte ner så mycket snacks sen!

Idag lovar jag att dra vinnarna i Clinidermtävlingen och så ska jag lägga till de sista resultaten från Rivstart vecka 3.
Idag ska jag också på spa - men inte av den vanliga anledningen.
Platsreportage står på agendan.

2 kommentarer:

  1. Tack gulliga du!! Det värsta är att jag inte riktigt fattar vad jag gjort!! Här gäller verkligen devicen; Kan jag kan alla!!! Kramar i massor och pepping inför kommande vecka!

    SvaraRadera
  2. Blev ett plus även denna vecka, +0,4 kg. Så totalt -0,7 kg under rivstarten.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...