tisdag 4 januari 2011

Rivstart 2011 - dag 2

Sådärja, då var dag 2 också snart avklarat och såhär ser det ut.

Meny
Frukost: 200 gram naturell yoghurt, 0,5% fett. Kanel. En rågkuse med smör och ost. Kaffe
Lunch: Köttfärsröra med vitkålssallad, vatten
Mellanmål: Naturell keso med örtsalt
Middag: Kassler, keso naturell och kokad blomkål och broccoli, vatten.
Kvällsmat: lite nötter
Motion
Idag var det min tur att ta mig till gymmet. Det blev 30 minuter på gångbandet denna första gång. Hälften löpning, hälften snabb gång. Inga stordåd men jag är nöjd. Nästa gång blir på torsdag.

Kommentarer om dagen
Alldeles för lite vatten har inmundigats. GI-viktkoll är jättesegt idag så staplarna kommer inte förrän imorgon. Nu ska jag stänga ner denhär burken och sätta mig i soffan med min lilla fru och massera hennes nacke som gör lite ont.
Over and out vänner.
Imorgon blir det mellanmål för hela slanten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...